loading...
اهنگ نیوز
هادی نائیلی بازدید : 53 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام من و دل

متن آهنگ جدید علی زیبایی به نام من و دل :

من و این دل دیونه توی تنهایی خونه همه روزو یه گوشه می شینیم

همه هر چی گذشت و می بینیم غم هر چی گذشت و می بینیم

توی خلوت خیابون توی هوای دوری اون

همه خاطرها رو میگن نصف خاطرها پر درد

نصف خاطرها پر دردیم

من و دل دیگه آخر کاریم دیگه با کسی کاری نداریم

دیگه راحت تو ساده عمر و پای عشق کسی نمی ذاریم

من و دل ، من و دل

بی خبر ته راه و ندیدیم آخرش به جدایی رسیدیم

شایدم همه تقصیر ما اگه این همه ناز کشیدیم

من و دل ، من و دل

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام من و دل

♫♫♫♫♫♫

پریشون دلگیرم واسه این عشقی که نفرت از عشق و یادم میداد

از این که این چشما لبریز گریه بودن تا جایی که یادم میاد

نخواستم همه علاقم باعث رنجش قلب کسی که.می خواستم شه

نمی خواست نه نمی خواست حتی برای یه لحظه کسی که می خواستم شه

♫♫♫♫♫♫

من و دل دیگه آخر کاریم دیگه با کسی کاری نداریم

دیگه راحت تو ساده عمر و پای عشق کسی نمی ذاریم

من و دل ، من و دل

بی خبر ته راه و ندیدیم آخرش به جدایی رسیدیم

شایدم همه تقصیر ما اگه این همه ناز کشیدیم

من و دل ، من و دل

MP3 – 320

 Ali Zibaei (Takta) – Mano Del

MP3 – 128

 Ali Zibaei (Takta) – Mano Del

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهترین سایت دانلود اهنگ خوش امدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 603
  • بازدید کلی : 23,039