loading...
اهنگ نیوز
هادی نائیلی بازدید : 74 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام مگه هست

متن آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام مگه هست :

قلبم واسه ی تو میزنه تند تند

عشقم تنهاییام و خودت پر کن

دنیا ما دو تا رو پیش هم می خواد

بگو هیشکی مثل من تو رو نمی خواد

عزیزم من و بغل کن هوای اینجا دو نفرست

کسی تو دنیا مثل من و تو مگه هست

مگه هست عزیزم ، عزیزم

بهترین حس و فقط از تو می گیرم

هر جوری باشی من برا تو می میرم

می میرم عزیزم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام مگه هست

♫♫♫♫♫♫

دیونه کی مثل من با تو می مونه

مثل من اینجوری با تو مهربونه

باور کن من تو رو تنهات نمی زارم

دیونه چرا من انقدر دوست دارم

عزیزم من و بغل کن هوای اینجا دو نفرست

کسی تو دنیا مثل من و تو مگه هست

مگه هست عزیزم ، عزیزم

بهترین حس و فقط از تو می گیرم

هر جوری باشی من برا تو می میرم

می میرم عزیزم

MP3 – 320

Naser Zeynali – Mage Hast

MP3 – 128

Naser Zeynali – Mage Hast

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهترین سایت دانلود اهنگ خوش امدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 642
  • بازدید کلی : 23,078