loading...
اهنگ نیوز
هادی نائیلی بازدید : 67 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
آپلود عکس , آپلود رایگان

متن آهنگ ایمان حجری به نام جهانم

از توی قلبم دیگه یادت میدونم بیرون نمیشه

با تو جون میگیره دل میزنه پرپر همیشه

از من جدا نشو قلبم تو جهنم خوابه

هر روز من بی تو رنگ غذابه

از من جدا نشو قلبم تو جهنم میخوابه

هر روز من بی تو رنگ غذابه

تگ دوم آهنگ ایمان حجری به نام جهانم

از توی قلبم دیگه یادت میدونم بیرون نمیشه

با تو جون میگیره.دل میزنه پرپر همیشه

از من جدا نشو قلبم تو جهنم خوابه

هر روز من بی تو رنگ غذابه

از من جدا نشو قلبم تو جهنم میخوابه

هر روز من بی تو رنگ غذابه

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهترین سایت دانلود اهنگ خوش امدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 771
  • بازدید کلی : 23,207