loading...
اهنگ نیوز
هادی نائیلی بازدید : 86 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (2)

افراد مبتلا به مرض صرع و افراد مبتلا به تشنج اگر مقدار سه مثقال از خون لاک‌پشت خشکی را میل نمایند برای انان بسیار نافع می باشد . ضمنا این افراد می توانند خون لاک‌پشت صحرایی را با مقداری آرد جو و مقداری عسل مخلوط کرده و به صورت حب هایی به قدر فلفل سیاه در آورند و مدتی یک حب شب و یکی صبح ناشتا میل کنند در بهبود صرع بسیار مفید می باشد .

خون لاک‌پشت

خون لاک‌پشت

لاک پشت یکی از خزندگانی است که در پشت و زیر شکم خود دارای لاکی شاخی و محکم می باشد و چند نوع است . عده ای در دریاها وعده ای در رودخانه ها و عده ای نیز در خشکی به سر میبرند. دست هایشان چنگال و ناخن دارد ولی گروهی که در آبها به سر می برند دست و پاهایشان شبیه به پارو شده است . لاک پشت  ها که در خشکی زندگی می کنند اگر در آب بیفتند شنا ندانسته و خفه می شوند . جالب است بدانید در برخی از کشورها از خون لاک‌پشت برای درمان بیماری ها استفاده می شود . در زیر به برخی از خواص خون.لاک‌پشت اشاره می کنیم .

درمان برخی بیماری ها با خون لاک‌پشت

افراد مبتلا به مرض صرع و افراد مبتلا به تشنج اگر مقدار سه مثقال از خون لاک‌پشت خشکی را میل نمایند برای انان بسیار نافع می باشد . ضمنا این افراد می توانند خون لاک‌پشت صحرایی را با مقداری آرد جو و مقداری عسل مخلوط کرده و به صورت حب هایی به قدر فلفل سیاه در آورند و مدتی یک حب شب و یکی صبح ناشتا میل کنند در بهبود صرع بسیار مفید می باشد .

لازم به ذکر است افرادی که قصد خوردن مقداری از خون لاک‌پشت را دارند باید مدتی این حیوان را در قرنطینه نگهدارند . سپس نسبت به گرفتن خون از حیوان اقدام کنند . افرادی که به درد مفاصل یا نقرس مبتلا هستند چنانچه مدتی خون لاک‌پشت بری را بر عضو بمالند در بهبودی بیماری اثر بسزایی دارد . اطباء سنتی زهره ی لاک پشت را در شیشه ریخته و در مطب نگهداری می کرده و داروهایی از آن می ساخته اند . ضمنا موقعی که شخصی به حمله صرعی مبتلا می شده مقداری از آن در بینی او می چکانیده اند بهوش می آمده و ناراحتی او زایل می گشته است . به علاوه این اطباء معتقدند که چنانچه شکم لاک پشت را باز کرده و احشاء آن را خالی نموده سپس آن را بسوزانند تا سفید گردد ، بعد آن را با روغن گاو مخلوط نموده و بر پارچه ای کرباسی بکشند و بالای سرطانی که زخم شده بگذارند چرک و مواد دفعی آن را مکیده و مدت زیادی از پیشرفت آن جلوگیری می کند . ضمنا این دارو برای سوختگی ها نیز بسیار نافع می باشد .

به گزارش اسان طب ، مردانی که به ضعف دستگاه تناسلی مبتلا شده اند ، اگر مقداری از گوشت لاک پشت را با روغن گاو سرخ کرده میل نمایند قدرت تناسلی آنان قوی شده و نعوذ کامل به آنان دست می دههد . افرادی که موهای سرشان می ریزد اگر لاک این حیوان را بسوزانند و سوخته آن را پودر کرده با روغن گل یا روغن تخم مرغ یا روغن کنجد ویا مخلوطی از اینها آمیخته و به محلی که موهای آن ریخته یا می ریزد ضماد نمایند سبب رویانیدن موها خواهد شد . مقدار خوراک از گوشت لاک پشت پانزده گرم است .

جهت نگهداری صفرا یا زهرابه لاکپشت آن را در شیشه دربستی ریخته و مقداری روغن زیتون نیز به آن اضافه می نمایند .

منبع مطلب خون لاک پشت : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهترین سایت دانلود اهنگ خوش امدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 633
  • بازدید کلی : 23,069