loading...
اهنگ نیوز
هادی نائیلی بازدید : 93 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
آپلود عکس , آپلود رایگان

متن آهنگ ناصر صدر به نام تو که میدونستی

تو که می دونستی عشقت سینه سوزه

تو رفتی و قلبم تو آتیش می سوزه

صدام کن دوباره بذار پر بگیرم

بدار پای عشقم من عاشق بمیرم

همش بد بیاری همش بی قراری

شبا آه و حسرت من و گریه زاری

تو که می دونستی غرور و شکستم

واسه ی همیشه من به پات نشستم

تو که می دونستی چرا جا گذاشتیی

دلمو شکستی تنهام گذاشتی (دو بار)

تگ دوم آهنگ ناصر صدر به نام تو که میدونستی

دلم می خواد اما خودم نمی تونم

بی خیال تو شم تو آروم جونم

آخه تو یه روزی همه کسم بودی

هیشکی رو نداشتم.تو نفسم بودی

تو بگو چجوری میشه باهات بد شم

از تو و از این عشق از همه چی رد شم

تگ سوم آهنگ ناصر صدر به نام تو که میدونستی

تو که می دونستی غرور و شکستم

واسه ی همیشه من به پات نشستم

تو که می دونستی چرا جا گذاشتیی

دلمو شکستی تنهام گذاشتی

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهترین سایت دانلود اهنگ خوش امدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 668
  • بازدید کلی : 23,104