loading...
اهنگ نیوز
هادی نائیلی بازدید : 57 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
آپلود عکس , آپلود رایگان

متن آهنگ مهدی قره باغی به نام هوا یه حال دیگه شد

هوا یه حال دیگه شد دلم ی حال دیگه است

توی سرم هوای یک فکر و خیال دیگه هست

کاش میدنستم روزی که تیشه زدم به ریشه ام

وقتی هوا اینجوری شه.بی تو چه حالی میشم

گفتم به یادت نیستم دروغه هر چی گفتم

مگه میشه تو این هوا به یادت تو نیفتم (۲ بار )

گفتم به یادت نیستم دروغه هر چی گفتم

مگه میشه تو این هوا به یادت تو نیفتم (۲ بار )

تگ دوم آهنگ مهدی قره باغی به نام هوا یه حال دیگه شد

کاش اون روزا قد ی چشم به هم زدن بر می گشت

زمان به اندازه یک  قدم زدن بر می گشت

کاش میتونستیم پیش هم زندگی رو سر کنیم

لذت این هوا رو با هم دیگه بیشتر کنیم

گفتم به یادت نیستم دروغه هر چی گفتم

مگه میشه تو این هوا به یادت تو نیفتم (۲ بار )

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهترین سایت دانلود اهنگ خوش امدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 257
  • بازدید سال : 779
  • بازدید کلی : 23,215