loading...
اهنگ نیوز
هادی نائیلی بازدید : 42 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام نشد

متن آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام نشد :

خواستم از داشتن تو خسته بشم

به کسی بجز تو وابسته بشم

هرچی دارم و ندارم مال تو

دیگه گریه نکنم برای تو

خواستم از دیدن تو دل بکنم ، خودمو به بی خیالی بزنم

برم و رد بشم از تو راه تو ، راهمو کج کنم از تو راه تو

اما نشـــــــــــــد

نشد از تو بگذرم دوست دارم تا دلت بخواد دلم میخواد تو رو

نفسم بند نفس هاته هنوز گفته بودم برو اما تو نرو

نشد از تو بگذرم دوست دارم تا دلت بخواد دلم.میخواد تو رو

نفسم بند نفس هاته هنوز گفته بودم برو اما تو نرو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام نشد

♫♫♫♫♫♫

دنیا ، دنیای قشنگی نیست

رنگاش بی فکر تو ، رنگی نیست

نیستی مردن شده کارم

جز اشک هیچ کاری ندارم

نشد از تو بگذرم دوست دارم تا دلت بخواد دلم میخواد تو رو

نفسم بند نفس هاته هنوز گفته بودم برو اما تو نرو

نشد از تو بگذرم دوست دارم تا دلت بخواد دلم میخواد تو رو

نفسم بند نفس هاته هنوز گفته بودم برو اما تو نرو

MP3 – 320

Siavash Ghamsari – Nashod

MP3 – 128

Siavash Ghamsari – Nashod

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهترین سایت دانلود اهنگ خوش امدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 759
  • بازدید کلی : 23,195