loading...
اهنگ نیوز
هادی نائیلی بازدید : 40 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)
آپلود عکس , آپلود رایگان

متن آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز

اوت بالم خوبه حس خوبی دارم

بیا پیشم پاشو من که دوستت دارم

تو که باشی پیشم با تو آروم میشم

اگه تو نباشی دیونه میشم

تو نگو ناز بیا طناز

بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تو پر پرواز

تو نگو ناز بیا طناز

بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تو پر پرواز

تگ دوم آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز

اوت بالم خوبه حس خوبی دارم

بیا پیشم پاشو من که دوستت دارم

تو که باشی پیشم با تو آروم میشم

اگه تو نباشی دیونه میشم

تو نگو ناز بیا طناز

بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تو پر پرواز

تو نگو ناز بیا طناز

بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تو پر پرواز

تو نگو ناز ناز پای حرفای تو.موندم توی تو پر پرواز

تو نگو ناز ناز پای حرفای تو موندم توی تو پر پرواز

تگ سوم آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز

اوت بالم خوبه حس خوبی دارم

بیا پیشم پاشو من که دوستت دارم

تو که باشی پیشم با تو آروم میشم

اگه تو نباشی دیونه میشم

تو نگو ناز بیا طناز

بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تو پر پرواز

تو نگو ناز بیا طناز

بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تو پر پرواز

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بهترین سایت دانلود اهنگ خوش امدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 695
  • بازدید کلی : 23,131